Художньо-естетичний (ЦКПР) | ■ розвиток творчих здібностей, обдарувань школярів; ■ здобуття вихованцями, учнями і слухачами практичних навичок; ■ оволодіння знаннями в сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва; |
Дослідницько-експериментальний
(ЕНЦ)
| ■ залучення вихованців, учнів і слухачів до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи в різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва; ■ створення умов для творчого самовдосконалення та виявлення, розвитку і підтримки юних талантів та обдарувань; |
Науково-технічний
(ЦНТТ)
| ■ набуття вихованцями, учнями і слухачами техніко-технологічних умінь та навичок; ■ розширення наукового світогляду; ■ підготовка до активної науково-дослідної роботи; ■ оволодіння сучасною технікою та технологіями; |
Еколого-натуралісти- чний
(ЕНЦ)
| ■ оволодіння вихованцями, учнями і слухачами знаннями про навколишнє середовище; ■ формування екологічної культури особистості; ■ набуття знань і досвіду розв'язання екологічних проблем; ■ залучення до практичної природоохоронної роботи та інших біологічних напрямів; ■ формування знань, навичок у галузях сільського господарства: квітництво, лісництво, садівництво, грибівництво, бджільництво; |
Туристсько-краєзнавчий | ■ залучення вихованців, учнів і слухачів до активної діяльності з вивчення історії рідного краю та довкілля, світової цивілізації, географічних, етнографічних, історичних об'єктів і явищ соціального життя, ■ оволодіння практичними уміннями та навичками з туризму та краєзнавства; |
Фізкультурно-спортивний (ЦКПР) | ■ розвиток фізичних здібностей вихованців, учнів і слухачів; створення необхідних умов для повноцінного оздоровлення, загартування, змістовного відпочинку і дозвілля, занять фізичною культурою і спортом; ■ підготовка спортивного резерву для збірних команд України; набуття навичок здорового способу життя; |
Військово-патріотичний
(ЦКПР)
| ■ забезпечення належного рівня підготовки вихованців, учнів і слухачів до військової служби; ■ виховання патріотичних почуттів та громадянської відповідальності; |
Соціально-реабілітацій ний
(ЦКПР)
| ■ соціальне становлення та розвиток інтересів, здібностей, нахилів, потреб у самореалізації вихованців, учнів і слухачів; підготовка до активної професійної та громадської діяльності; організація змістовного дозвілля та відпочинку; |
Оздоровчий
(ЕНЦ)
| ■ забезпечення необхідних умов для змістовного відпочинку; ■ оволодіння вихованцями, учнями і слухачами знаннями про здоровий спосіб життя; ■ організація оздоровлення; ■ набуття і закріплення навичок зміцнення особистого здоров'я ■ формування гігієнічної культури особистості |
Гуманітарний
(ЦКПР)
| ■розвиток здібностей, обдарувань, практичних навичок вихованців, учнів і слухачів. |
Напрями роботи
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар