Напрями роботи

Художньо-естетичний
  (ЦКПР)
■ розвиток творчих здібностей, обдарувань школярів;
■ здобуття вихованцями, учнями і слухачами практичних навичок;
■ оволодіння знаннями в сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва;  
Дослідницько-експеримен­тальний
(ЕНЦ)
■ залучення вихованців, учнів і слухачів до науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та винахідницької роботи в різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва;
■ створення умов для творчого самовдосконалення та виявлення, розвитку і підтримки юних талантів та обдарувань;  
Науково-технічний
(ЦНТТ)
■ набуття вихованцями, учнями і слухачами техніко-технологічних умінь та навичок;
■ розширення наукового світогляду;
■ підготовка до активної науково-дослідної роботи;
■ оволодіння сучасною технікою та технологіями;  
Еколого-натуралісти- чний
(ЕНЦ)
■ оволодіння вихованцями, учнями і слухачами знаннями про навко­лишнє середовище;
■ формування екологічної культури особистості;
■ набуття знань і досвіду розв'язання екологічних проблем;
■ залучення до практичної природоохоронної роботи та інших біоло­гічних напрямів;
■ формування знань, навичок у галузях сільського господарства: квітництво, лісництво, садівництво, грибівництво, бджільництво;  
Туристсько-краєзнавчий■ залучення вихованців, учнів і слухачів до активної діяльності з ви­вчення історії рідного краю та довкілля, світової цивілізації, геогра­фічних, етнографічних, історичних об'єктів і явищ соціального життя,
■ оволодіння практичними уміннями та навичками з туризму та крає­знавства;  
Фізкультурно-спортивний
(ЦКПР)
■ розвиток фізичних здібностей вихованців, учнів і слухачів; створення необхідних умов для повноцінного оздоровлення, загартування, змістовного відпочинку і дозвілля, занять фізичною культурою і спортом;
■ підготовка спортивного резерву для збірних команд України; набуття навичок здорового способу життя;
Військово-патріотичний
(ЦКПР)
■ забезпечення належного рівня підготовки вихованців, учнів і слухачів до військової служби;
■ виховання патріотичних почуттів та громадянської відповідальності;  
Соціально-реабілітацій ний
(ЦКПР)
■ соціальне становлення та розвиток інтересів, здібностей, нахилів, потреб у самореалізації вихованців, учнів і слухачів; підготовка до активної професійної та громадської діяльності; організація змістовного дозвілля та відпочинку;  
Оздоровчий
(ЕНЦ)
■ забезпечення необхідних умов для змістовного відпочинку;
■ оволодіння вихованцями, учнями і слухачами знаннями про
здоровий спосіб життя;
■ організація оздоровлення;
■ набуття і закріплення навичок зміцнення особистого здоров'я
■ формування гігієнічної культури особистості 
Гуманітарний
(ЦКПР)
■розвиток здібностей, обдарувань, практичних навичок вихованців, учнів і слухачів.

Немає коментарів:

Дописати коментар